Maatregelen coronavirus

 

Best klanten,

Onze winkel is open, wij houden de ontwikkelingen rondom het COVID-19 of coronavirus scherp in de gaten. De gezondheid van onze klanten en collega’s hebben de hoogste prioriteit. Daarom zijn er passende maatregelen genomen volgens de richtlijnen van het RIVM.

Waar mogelijk werken we nu zoveel mogelijk op afspraak om spreiding van klanten te garanderen.

Extra hygiëne maatregelen bij HeHa Slaapcomfort.

Een lijst van onze verscherpte maatregelen vindt u hieronder, heeft u nog vragen of wilt u een afspraak maken? Neem dan contact met ons op.

In de winkel

Onze winkel is gewoon geopend en we treffen de volgende maatregelen:

    • Wij volgen de richtlijnen en adviezen vanuit het RIVM. Dat betekent dat onze slaapadviseurs bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuisblijven.
    • Heeft u zelf gezondheidsklachten? Dan vragen we u vriendelijk om onze winkel op een later moment te bezoeken. Ook online, per e-mail of telefonisch kunnen we u van een persoonlijk slaapadvies voorzien.
    • In onze winkel vermijden onze slaapadviseurs hand-op-hand contact. Zij houden gepaste afstand (1,5 meter) en wassen hun handen vaak en goed.
    • We werken daarbij met een één-op-één-principe. Dit betekent dat u maar met één slaapadviseur in gesprek komt.
    • We treffen extra hygiënemaatregelen en maken nog vaker schoon.
    • Onze bedden en matrassen worden voor iedere klant van schone hoeslakens voorzien.
    • Onze hoofdkussen worden voor iedere klant van schone kussenslopen voorzien.
    • Bij het afrekenen verzoeken we u dringend om bij voorkeur te betalen met pinpas. Na elke transactie wordt de terminal gereinigd. Mocht betalen met pin niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling.

Bezorgingen

Alle gemaakte bezorgafspraken gaan op dit moment door. De veiligheid en gezondheid van u en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:

    • Heeft u gezondheidsklachten zoals hoesten, verkoudheid en/of koorts, bent u ziek of zit u in quarantaine op het moment van jouw bezorgafspraak? Dan verzoeken we u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via één van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina om jouw bezorgafspraak te verplaatsen.
    • Zorg ervoor dat uw slaapkamer voor de bezorgafspraak leeg en schoon is en dat de doorgang naar je slaapkamer helemaal vrij is. Denk hierbij aan de doorgang buiten, de gang of hal, het trappengat en de overloop.
    • Onze bezorgers leveren uw bestelling contactloos. Dat betekent dat zij geen handen schudden. We vragen u dringend om bij voorkeur vooraf te betalen of te betalen met pinpas. Mocht dat niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling. Voor het zetten van een handtekening verzoeken we u uw eigen pen te gebruiken.
    • Onze bezorgers nemen extra hygiënemaatregelen in acht. Zij beschikken over wegwerphandschoenen en desinfecterende reinigingsmiddelen.
    • Vanwege de extra hygiënemaatregelen zijn we helaas genoodzaakt om vanaf heden geen gebruikte producten meer retour te nemen, waaronder (oude) matrassen of kussens. We begrijpen dat dit vervelend is, maar vragen u om zelf zorg te dragen voor de afvoer van uw oude matras. Bekijk de website van jouw gemeente of de gemeentewerf bij jou in de buurt voor de inlevermogelijkheden.
    • Wij volgen de richtlijnen en adviezen vanuit het RIVM. Dat betekent dat onze bezorgers bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuisblijven.
    • Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voorafgaand aan de levering van jouw bestelling. Op dat moment kun jij hen ook informeren over eventuele bijzonderheden waar zij rekening mee dienen te houden.

Betalingen

Waar mogelijk ontvangen we liever geen contante betalingen meer. Onze betaalautomaten worden na iedere betaling gereinigd volgens de richtlijnen van de CCV..

Bij ons kunt u op de volgende manieren contactloos betalen:

  • Pinbetaling via V-Pay, Maestro of Visa.
  • Internetbankieren.
  • Contacloze betaling via NFC.
  • Contactloze via QR-code van CCV.
  • Betaling per Tikkie.

Afspraak maken

Zoals eerder vermeldt werken we momenteel het liefst zoveel mogelijk op afspraak. Dit doen we om de veiligheid van u en onze medewerkers te garanderen.

U kunt hier een afspraak maken

Dit kan momenteel ook buiten onze openingstijden.

Heeft u nog tips of speciale wensen? Laat het ons weten, wij passen ons graag aan.

Wij hopen op uw begrip en proberen u zo goed mogelijk van dienst te blijven. Blijf vooral gezond en let goed op elkaar. Samen staan we sterk!

Met vriendelijke groet,

Jan Hartog

HeHa Slaapcomfort